HÚSVÉTI VETÉLKEDŐ


Húsvéti vetélkedő német nyelvet tanulóknak.

A ‘Lass uns den Osternhasen finden!’ című versenyen, körülbelül 50 diák 11 csoportban vett részt egy tucatnyi segítővel (10/D) együtt.

Az első állomáson egy memóriajáték keretein belül új húsvéti kifejezésekkel bővítették diákjaink a szókincsüket. Ezután versmondás következett, ahol németül szavaltak gyermekverseket, locsolóverseket a résztvevők. A következő állomás egy, a német hagyományokra épülő játékos kvíz volt. Ezek után a tojásfestésnél a kreativitás és a nemzeti motívumok kaptak szerepet. Tanulóink alkotásaik azóta az aulát díszítik. Az utolsó állomás a nagy sikert aratott tojáshajítás volt, ahol a legjobb csapatok “echte” német módra, találékonyságukkal és precizitásukkal tűntek ki.

Az első helyezett a Terrorkobolde (11. D) lett, a második helyet az Osternhasen (9. D) érdemelte ki. A harmadik helyre a Hasenohren (10. B) került.

Gratulálunk Mindenkinek!

Az eseményről készült fotók itt találhatók. >>


Egyéb híreink

  • MTA ALUMNI

    MTA ALUMNI

    Az MTA aktivitási versenyben (MTA kutatókkal kapcsolattartás, előadások szervezése és megtartása, dokumentáció) a Zrínyi az országos 3. helyet érte el, így az iskola 400.000.- Ft pénzjutalomban részesül. Az iskolák aktivitási versenyének nyertesei   Nyereményük egyenként 400 ezer forint, amelyet például szertár- vagy stúdióbővítésre, a tanórán kívüli foglalkozások anyagigényére, a fenntarthatóság támogatására vagy más, az oktatás…

  • NYÁRI ÜGYELET

    NYÁRI ÜGYELET

    Intézményünkben az alábbi napokon tartunk a nyár folyamán ügyeletet 9-13 óráig: július 10. július 24. augusztus 7. augusztus 21.

  • MTA ALUMNI PROGRAM – 17. ELŐADÁS

    MTA ALUMNI PROGRAM – 17. ELŐADÁS

    Karátsony Dávid (ELTE Természetföldrajzi Tanszék) Vulkánok, vulkánkatasztrófák 2024. június 11-én tartotta meg – nagy érdeklődés mellett – előadását Karátsony professzor úr. Iskolánkban már a második alkalom volt ez, mivel több évvel ezelőtt teltházas ismertetőt hallgattunk meg a vulkánokról, szintén professzor úr előadásában. Az előadó a tanulók gimnáziumi ismereteire támaszkodott a téma során. Diaképek segítségével magyarázta…